Data e postimit: 2020-03-31 11:52:10
Lexime: 7197
Figura e gruas ne krijmtarine e Migjenit.
Lloji: Analize letrare
Tema: Figura e gruas ne krijmtarine e Migjenit.
Autori: Fati
Shkolla: Kolegji " Mehmet Akif "
Klasa: 12
Qyteti: Burrel
E-mail: fatiqerimi15@gmail.com


Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe.
Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madhe dhe me nje motiv teje te levruar ne fushen e artit.Ai eshte mundur qe te himnizoje femren duke e ngritur perhere ne shum dimensione qofte si nene,si grua,si vajze dhe per cudi shkendija e pre i ka ardhur gjithmone nga dashuria per ta.Te poeti dashuria ze nje vend te rendesishem ai e ndjeu ra ne kurthin e saj vuajti,u gezua dhe kete ndjesi ai e hodhi edhe ne leter.Ai njohu dy forma plotesuese te dashurise njerezore:pasionin sensual dhe dashurine shpirterore.femra i hda atij vetem ndijime.keshtu ideali i femres per migjenin u be e shumellojshme ne shpirt ne karakter dhe ne paraqitjen vizuale,si femra e shemtuar,e bukur,femra e dobet si skelet,shume e moshuar ose femra me shpirt djallezor dhe te papaster.Nga ana tjeter e njohu dashurine sublime ate te pastren,me te shenjten.Eshte e lehte te konstatohet pershkrimi i trupit femer,ku vihet re nje prani e theksuar e ngjyrave dhe formave.Mendimet e tij alegorike sjellin aromen e detit,vallezimin dhe nje larmishmeri figurash pershkruese te universit femeror,sipas syve dhe mendjes mashkullore.
Migjeni arriti te portretizonte te dashurit,mikeshat e tij ne formen me modeerne dhe klasike njekohesisht.Femra per te eshte nje engjell dhe djall ne te njejten kohe.Ajo dashuron dhe urren fal gezim por edhe vuajtje dhe Migjeni e di mire kete pasi ai i jetoi te gjitha keto ndjenja.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femra
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ." Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet...
Autori: Ariel bici · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta e meparshme
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: anonymous · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eSe ArGuMenTuEsE
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoqeria dhe shume faktore te tjere qe e kishin ndare femren nga mashkulli duke e lene ate pas ne cdo gje si psh femra ishte e detyruar te mos te kerkonte te d...
Autori: Denisa Meraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femra endrra pa te cilen do dukej e zbehte
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte, e shenjte me vlera te larta.Te jesh grua ,nene ,bashkeshorte ,nuk eshte e lehte por eshte nje pune e palodhur qe ben ,ajo krijon,ajo rrit ajo ushqen,ajo ...
Autori: lola · Lloji: Thenie · Tema: bukuria e shpirtit
kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte vazhdimisht mbi faktin e te qenurit femer.
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: Marius · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Sa e forte eshte ndjenja e dashurise
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria?...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: xhesi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit. Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dashuri Dashuria lind dhe rritet cdo dite,para syve tane,brenda zemres tone Zemra rreh fort,shume fort per personin qe kerkon,rreh aq fort sa del nga kraharo...
Autori: Rajmonda Tota · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme"
Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme Poezia eshte art i perdorimit te fjales ne te cilen kombinohen domethenia e fjales,tingulli dhe ritmi.Pra ne vetvete poezia eshte nje melodi zedhenese e keaqesise,lumturise,embelsise dhe h...
Autori: T · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria e 14 vjecareve te sotem
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com